cklogo_hori_pantone_pos

Firma Circle K Polska (przed 1 kwietnia 2016 r.: Statoil Fuel & Retail Polska) obecna jest na polskim rynku od 1992 r. i prowadzi sieć 350 stacji paliw na terenie całej Polski.


Firma Circle K Polska (przed 1 kwietnia 2016 r.: Statoil Fuel & Retail Polska) obecna jest na polskim rynku od 1992 r. i prowadzi sieć 350 stacji paliw na terenie całej Polski. Sieć ta obejmuje flagowe stacje własne, stacje segmentu ekonomicznego oraz stacje franczyzowe. Od 2012 r. właścicielem spółki Circle K Polska jest kanadyjska firma Alimentation Couche-Tard Inc.(Couche-Tard), jedna z największych na świecie firm działających w obszarze handlu detalicznego, w formacie convenience. Prowadzi ona działalność w Ameryce Północnej, Europie, Azji i na Bliskim Wschodzie. Ta kanadyjska firma posiada na świecie około 12 000 sklepów typu convenience i stacji paliw oraz zatrudnia ponad 100 000 pracowników. Akcje Alimentation Couche –Tard notowane są na giełdzie w Toronto (TSE).

Oferta   CircleK  to przede wszystkim  wysokiej jakości paliwa miles® i milesPLUS®, które zawierają pakiet dodatków uszlachetniających opracowanych tak, aby móc dojechać do 3% dalej na każdym litrze paliwa. Paliwa miles® pozwalają osiągnąć większy zasięg bez dodatkowych kosztów. Oferta premium pod nazwą milesPLUS® obejmuje produkty zwiększające osiągi silnika, skutecznie czyszczące jego podzespoły i chroniące je przed zanieczyszczeniami, dzięki czemu silnik pracuje płynniej i zwiększa się jego żywotność.

Circle K jako pierwszy detaliczny dostawca paliw na polskim rynku  poddał swoje produkty zewnętrznej, dobrowolnej kontroli jakości, za tę inicjatywę  otrzymał Medal Europejski przyznany przez Urząd Komitetu Integracji Europejskiej i Business Centre Club. Obecnie stacje Circle K  sprawdzane są przez firmę J.S. Hamilton Poland S.A., której inspektorzy przeprowadzają systematyczne i niezapowiedziane kontrole jakości benzyn, olejów napędowych i autogazu oraz sprawdzają dystrybutory pod względem poprawności wydawanych ilości paliw. Dodatkowo kontrole przeprowadzane są także przez niezależne instytucje (np. WIIH – Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej).

Od 1997 roku  Circle K  oferuje klientom instytucjonalnym karty paliwowe: Circle K Polska i Circle K Europe . Natomiast od listopada 2002 roku klienci Circle K  mogą korzystać z programu lojalnościowego  Circle K Premium Club (www.circlek.pl).

Odpowiedzialny Biznes jest integralną częścią wpisaną w strategię firmy Circle K Polska Sp. z o.o. Definiowany  w takich obszarach jak: bezpieczeństwo pracy, pracownicy, etyka, wsparcie społeczności, zarządzanie ryzykiem. Decyzje biznesowe podejmowane są z  zachowaniem równowagi  pomiędzy interesem firmy a interesem społecznym, mając przy tym na uwadze środowisko naturalne.